Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 08:54:47 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/03787 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Tori alevik, Männi (Üksikelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistu (katastritunnus 80803:001:0295) asub 
riigitee nr 19252 Kaansoo - Tori km 27,57-27,70 kaitsevööndis. Projektiga on 
kavandatud uus ristumiskoht riigitee km 27,63 asukohast.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26954170>  (menetlus nr: 
425760), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIS KARUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister